zondag 30 augustus 2015

Ochtend ritueel.


Voordat wij 5 jaar geleden, hierheen verhuisde van een jaren '70 doorzonwoning, naar ons dijkhuisje van nu, 'verbouwde' ik al, op kleine schaal, groenten en fruit. 
Ik had een glazen wandkast tegen de schuur voor het zaaien van tomaten en kruiden we hadden kleine fruitboompjes. Ik heb zelfs een kip gehad, die ik snel, heb weggeven, omdat ik het zo zielig vond. Zij heeft daarna vrolijk kunnen rondlopen bij iemand met meer grond. 

Gelukkig heb ik nu de ruimte voor fruitbomen en heb een grote kas en verschillende kippen maken het plaatje compleet. 

Ik geniet ervan om in de ochtend wat aan te schieten en op mijn slippers of oude Uggs in de winter, en mijn rondje door de tuin te doen. 

Fijne zondag allemaal 

Rarda 




2 opmerkingen:

  1. Wat leuk om na een jaar weer van je te horen/ lezen:)
    Heerlijk dat fruit uit eigen tuin, dubbel genieten!

    Lieve groet, Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik had er weer zin in Eefie !
      Leuk dat je nog in de blog wereld bent. Ik heb heel wat bij te lezen.

      groetjes,

      Rarda

      Verwijderen

Wat gezellig dat je langs kwam en bedankt voor je berichtje xoxo Rarda