woensdag 23 november 2011

voyeurisme

Grappig eigenlijk dat mijn blog vorige week 5000 keer bekeken werd en de teller tikt nog steeds gewoon door en toch.................................................... heb ik maar 14 volgers :-(

Ik heb het al vaker gevraagd aan de volgers in het buitenland en doe het nu nog een keer. Doet mijn translation het? Ik kan het namelijk zelf niet goed gezien.

Blijf vooral gluren hoor ik heb het vanmorgen bij de kippen gedaan, omdat we een nieuwe dame erbij hebben. Het was wel nodig, want ik blijk 5 hanen te hebben en 1 hennetje.

Gluur even mee.





xoxo Rarda

1 opmerking:

  1. Het is goed , je translation werkt goed . Ik heb het net geprobeerd .
    Je fotos van de kippen zijn prachtig .
    Ik heb ook meer bekijkers dann lezers .
    Groetje en een fijne dag ,
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen

Wat gezellig dat je langs kwam en bedankt voor je berichtje xoxo Rarda