maandag 18 augustus 2014

weekje


We zijn alweer een week terug van 
vakantie. Wat gaat zo'n week snel voorbij!
En wat doe je gelijk al weer veel.




We hadden een hoop groenten meegenomen, zodat we nog wat langer 
konden genieten van al dat lekkers. Dus elke avond wat gekookt of gebakken met al dit lekkers.

Van onze dochter hoorden we dat er thuis al heel veel bramen rijp waren, dus om gelijk te beginnen
ook maar geleisuiker meegenomen vanuit Italië.
Op dit moment heb ik al zo'n 10 potten kunnen maken van onze eigen struik.


De Arancello die voor de vakantie in de 95 procent alcohol was gezet was klaar om
afgemaakt en in flessen gegoten te worden.
Ondertussen de schillen van de meegenomen citroenen in de alcohol gezet voor de Limoncello :-)



Het hardlopen en de sportschool weer proberen op te pakken na mijn operatie.
Ik kan jullie zeggen dat valt niet mee, maar ik ga ervoor!



Manlief heeft een nostalgische droogrek voor mij gemaakt.
Ben er erg blij, want hou zo en zo al van buiten drogen.
Niks heerlijker dan 's avonds onder buiten gedroogde witte lakens te kruipen.


Omdat de avonden af en toe wat kouder worden hebben we gezellig
een fikkie gestookt.



Thuis moules frites gegeten met de kids <3
(eerlijk is eerlijk de mannen aten spareribs)
Boodschappen met een ontbijtje in de oh zo gezellige Fenix food factory te Rotterdam


En dan vergeet ik nog de de kilo's onkruid uit de tuin.


Al met al vind ik op vakantie gaan heerlijk, maar wat ben ik ook graag thuis aan de dijk 


Fijne week xoxo

Rarda

2 opmerkingen:

  1. Hallo Rarda...welkom thuis....en wat een thuis, ziet er super gezellig uit bij jou en een heel leuk idee van het wasrek....en die Limoncello zelf gemaakt ooohh heerlijk...dat moet ik toch ook eens gaan proberen.....vind ik zo lekker....geniet maar lekker van je huisje...lieve groet Marjon

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijke blog Rarda en ik ben helemaal weg van je kachel. Wij gaan komende tijd naar zoiets op zoek voor onder de veranda. Die is net af en gaan we alweer veranderen :) Succes met sporten en geniet vooral nog even lekker na van je vakantie!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat gezellig dat je langs kwam en bedankt voor je berichtje xoxo Rarda