woensdag 7 december 2011

pré-x-mas

Vandaag een vrije dag en die zit vol! Gek genoeg wordt mijn hoofd steeds leger door deze klussen te doen.
Vanmorgen zou ik gaan hardlopen, maar het onweerde en bliksemde zo dat ik dochter lief naar haar werk heb gebracht i.p.v. te gaan hardlopen. Slecht ik weet het, maar ik vond het met de bliksem niet verantwoord.
Ik ben lekker bezig geweest met computer en telefoon om dingen voor Pa te regelen. Hij woont sinds kort niet meer thuis en ben zijn financiën onder de loep aan het nemen. Nou ik ben tot de conclusie gekomen dat mijn ouders een lintje moeten krijgen (niet alleen om dat ze ons 3 opgevoed hebben), maar omdat zij zoveel goede doelen steunden. Ik heb er wat opgezegd en kreeg steeds de vraag wil je niet een beetje blijven steunen?
Nee ik doe het niet, want al met al kost het best veel tijd om dit te doen.

De kerstboom hoop ik morgen te kopen, want de spullen lonken in de garage. Ik denk dat als ik zo nog tijd heb toch al wat kleine versieringen ga aanbrengen, zodat we rustig naar de kerst kunnen gaan. Vorig jaar zaten we vol in de verhuizing en daarom dit jaar alles piano piano!!
Zelfs wat we gaan doen is nog niet duidelijk en heb het gevoel bij een hoop mensen ook nog niet. Hopelijk wordt het net zo gezellig,oubollig  en met fijne mensen om ons heen als de Sint en met net zoveel buikspierpijn van het lachen.

Vanavond in ieder geval met zussie, dochter en nichtje naar de film om in de stemming te komen

xoxo Rarda

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat gezellig dat je langs kwam en bedankt voor je berichtje xoxo Rarda