zondag 4 december 2011

kerstkaarten,bomen,film en eerst nog even Sint

Morgen is het heerlijk avondje gekomen, maar vandaag mijn kerstkaarten gemaakt en besteld.

Morgen nog even pepernoten,kruidnootjes, marsepein en roomboterstaaf. Er staat al de hele dag soep op het vuur en stoofperen staan ook te pruttelen lekker al klaar voor morgen.  Morgen  spelen we het oud Hollands Sint spel , want de jongste is inmiddels al 16

Na de Sint mag van mij de kerstboom er pas in en dat ga ik deze week dan ook heerlijk doen onder het genot van een kerstcd en daarna  de film Love Actually. Ik denk dat het volgend jaar een nieuwe film gaat worden, want woensdag naar volgens mij weer een december topper.

Misschien tuttig, maar ik vind het heerlijk. Geniet alvast van de trailer.


xoxo fijne Sinterklaas en op naar de kerstboom   

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat gezellig dat je langs kwam en bedankt voor je berichtje xoxo Rarda