zaterdag 25 juni 2011

mijn handen jeuken

Gisteren met de leerlingen en collega's een geweldige dag in de Efteling gehad.

We hebben nu nog één weekje van vergaderen,opruimen,rapporten uitdelen en afscheid nemen.

Zoals ik in mijn vorige bericht schreef verlang ik erg naar Italié, maar aan de andere kant zit ik vol ideeen voor in en om het huis.

gordijnen ophangen,een vloer verven,de nieuwe deuren afhangen ,een tafel schilderen,stoeltjes bekleden,beukenhaagjes planten enz. enz.
Dit ga ik zeker niet redden deze vakantie, maar een begin van de lijst gaan we maken, want sinds manlief ook in het onderwijs werkt hebben we meer tijd.

dussssssssssssss aan het werk!!

Maar dit weekend nog eerst even naar oudste zus met dochter in het verre Zeeuwse om vanavond in Gent de dansvoorstelling van Isabelle te bewonderen je me quitte pas (zie eerder bericht)

Fijn weekend allemaal xoxo Rarda

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat gezellig dat je langs kwam en bedankt voor je berichtje xoxo Rarda