dinsdag 15 januari 2013

sneeuw

Net zoals een heleboel
andere mensen, geniet ik volop van de sneeuw.
Toen ik net thuis kwam begon ik onmiddellijk met foto's maken
met mijn telefoon, maar ik was niet tevreden
met het resultaat, dus heb snel mijn camera gepakt.
 
 
Ik heb eerst half uit het raam gehangen, om het uitzicht
vast te leggen.
De zon scheen op dat moment niet, maar toen ik naar buiten liep ging
hij schijnen.
 
Alles is zo mooi van kleur dat filters of kleuren bijwerken
totaal niet nodig was.
 

De vorige twee zijn vanuit de slaapkamer gemaakt
 



Dash geniet van zijn eerste sneeuw



Door de overloop door de dijk heen is de sloot aan de tuin niet bevroren
het slootje wat er gelijk achter ligt wel!
schaatskoorts

Vandaag autootje laten staan, want zussie kwam me ophalen

Veel sneeuwplezier
xoxo Rarda


6 opmerkingen:

  1. Wat heb je een mooie foto's gemaakt van het winterse weer Rarda.
    Geniet er van.
    Lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldige foto's, zit in onze genen dat wij hier zo van genieten. Xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Weer mooie sfeervolle plaatjes Rar , laat maar doorkomen lekker genieten vanaf de bank xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige foto's en vooral die van jouw hond zijn enig.....mooie post.....lieve groet Marjon

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Al die mooie posten over de sneeuw..heerlijk om te zien en van te genieten.
    Nu lekker warm bij de kachel...

    Lieve groet,
    ♥Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige foto's. Heerlijk om zo even te kunnen genieten van de sneeuw!
    En wat kunnen honden daar ook van genieten!
    Onze Jakk vind het ook heerlijk.
    Maar min 25 vind hij niets!

    Liefs, Juliëtte

    BeantwoordenVerwijderen

Wat gezellig dat je langs kwam en bedankt voor je berichtje xoxo Rarda