maandag 28 mei 2012

things I like 2

Mijn loveseat heb ik al heel lang.
Ik heb hem ooit, omdat hij bijna nergens te krijgen was,
bij Riviera Maison, die er ook nog niet zo veel
waren,gekocht.
Het was nog in het gulden tijdperk, dus ik heb hem echt al heel lang.
Het was toen een actie van Ariadne at home.


Hij ging heel moeilijk naar binnen in ons oude huis, maar op het moment
dat hij stond wilde ik hem niet meer kwijt.
Hij heeft een echt veren kussen en ik heb op dit moment 4
stoelhoezen.
Mijn poederroze is op dit moment favoriet,
maar lange tijd was het de gebroken witte
of de witte.
Ook heb ik nog een mooie taupe kleur
met op één kant
van het zitkussen
een Amerikaanse vlag
Die toen erg in was.



Eigenlijk zit ik altijd op deze stoel als ik niet bezig ben.

Ik kijk er televisie op, lees een boek,speel met mijn Ipad of val
in slaap op deze stoel.
Ik heb ongelofelijk veel gelachen in
deze stoel, maar ook gehuild.

kortom,

Ik hou van deze stoel!

xoxo geniet deze prachtige tweede pinksterdag

Rarda



4 opmerkingen:

  1. Ziet er ook heerlijk uit je stoel!

    Fijne week!

    Liefs, Juliëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo'n stoel staat altijd mooi hè en vooral als je een paar verschillende hoezen hebt, telkens weer een andere stijl. Ik had er twee bij de Ikea vandaan, maar die kussens zakten zo vreselijk door dat ik ze verkocht heb. Groetjes Alie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Sfeervol!!
    Het poederroze past helemaal bij het Zomerse weer, geeft zo'n heerlijk zomers sfeertje.

    Ik wens je een hele fijne nieuwe week toe!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geweldige stoel en hij staat prachtig bij de mooi gestylde woonkamer van jou.....fijne dag en lieve groet Marjon

    BeantwoordenVerwijderen

Wat gezellig dat je langs kwam en bedankt voor je berichtje xoxo Rarda