vrijdag 18 mei 2012

things I like 1

Goedemorgen,

in en om het huis zijn er een
 aantal
dingen waar ik verknocht
 aan ben.
Het zijn vaak dingen
die ik
vaak gebruik en
ook al langere tijd
bezit.
Ik heb het  over dingen, omdat
deze dingen mijn leven
soms wat leuker maken of waar ik
moeilijk zonder kan of wil.
Nogmaals dit zijn DINGEN!
Ik weet donders goed
wat er echt belangrijk is,
maar toch......
..................
Kijk mee.

 
vandaag wil ik het over mijn
Creuset pan hebben.
Ik hou van koken en ook
al gebruik ik deze pan niet dagelijks,ik vind hem geweldig.


Toen ik hem heel lang geleden kocht
vond ik hem erg duur, maar nadat ik
er voor het eerst draadjesvlees
in klaargemaakt had,
begreep ik het.


Het is ongelofelijk, maar waar het lukte
voor de eerste keer echt goed.
Na jaren ploeteren in het welbekende
braadpannetje had ik echt
lekker draadjes vlees.


Hij ziet er wat minder mooi uit dan toen
ik hem kocht, maar dat doorleefde staat
ook wel weer leuk.
Hij staat nooit in de kast
en is altijd prominent in de
keuken aanwezig.


Zijn er nog meer mensen die
"hem"ook gebruiken?

Fijn weekend

xoxo Rarda





3 opmerkingen:

  1. Mooi hé? Ik heb er niet zo een maar vind het wel erg mooi. Echt een pronkstukje!

    Fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie zeg en dat je er lekker in kunt bakken/stoven, lijkt me heerlijk.
    Ik heb er geen, ben vegetariër, manlief zou hem wel willen, is dol op draadjesvlees:)
    Sommige dingen wil je gewoon hebben...heerlijk toch.

    Fijn weekend,
    Lieve groetjes,
    ♥Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Beautiful container and nice blog. Have a nice day.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat gezellig dat je langs kwam en bedankt voor je berichtje xoxo Rarda