woensdag 21 december 2011

it's Beginning To Look A Lot Like Christmas part 2

Vandaag de kortste dag en de langste nacht en heb nog steeds geen echt  kerstgevoel". Wat dat gevoel is dat is voor iedereen anders.

Ik zit het liefst met alles bij elkaar gezin,familie,vrienden enz enz. Ik merk dat dit steeds moeilijker zal worden, omdat iedereen een ander gevoel heeft over die dagen, iedereen zijn eigen programma heeft (of niet), iedereen rekening wil houden met elkaar of dat mensen de dagen gewoon anders willen doorbrengen dan dat ik in mijn hoofd heb :-). Wat natuurlijk iedereen zijn goed recht is.

Voor mezelf heb ik besloten dat ik het volgend jaar op eerste kerstdag bij ons vier aan de dijk. Alle hierboven genoemde ,die ik graag bij elkaar heb, zijn dan van harte uitgenodigd om op eerste kerstdag bij ons kerst traditioneel te vieren. Met een gezellig versierd huis,kalkoen in de oven, spelletjes, maar vooral met elkaar.

Ik ben daarbij! Jullie ook?...........................................................................geintje ik leg niemand vast, maar....................


Ik kijk in ieder geval uit naar kerstavond dat we met het gezin gezellig met elkaar op verzoek gaan gourmetten.


Nog even een rondje van het versierde huis.


de gang beneden




de huiskamer








de keuken


gang boven



Geniet van de vrije dagen en geniet vooral van elkaar. Fijne kerstdagen allemaal

xoxo Rarda

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat gezellig dat je langs kwam en bedankt voor je berichtje xoxo Rarda