zondag 4 september 2011

appel en ei

Het leuke is als je spulletjes kan vinden waar je niet veel voor hoeft te betalen. Met andere woorden "voor een appel en een ei".
Hier wat voorbeelden van wat ik de laatste tijd heb ik gevonden.
Bureaulamp **Pigalle**
Ik vond al een tijdje dit soort lampjes leuk voor naast het bed, maar vond ze behoorlijk prijzig.



Dit is mijn gevonden exemplaar van de Action. Voor 14,95 per stuk. Ik vind ze zelf erg leuk.En ben ongeveer 40 euro minder kwijt!!






Nog wat leuke vondsten bij Action. Een soort plantenstekers met romantische rozen afbeeldingen leuk en mooie kaarsenvet opvangers (ik heb eigenlijk geen idee hoe ik het anders moet noemen)





De laatste aankoop was maar 0,50 cent bij de kringloop. Een mooi romantisch vaasje.



xxx Rarda

1 opmerking:

  1. He zus weet je wat nu zo leuk is, ik kwn het nu wel openen met mijn nieuwe telefoon! Leuke spulletjes bij de Action he kan nooit met lege handen de zaak uitlopen! Xxxx

    BeantwoordenVerwijderen

Wat gezellig dat je langs kwam en bedankt voor je berichtje xoxo Rarda