donderdag 18 augustus 2011

problemen met blogger

Op dit moment heeft blogger wat problemen. Het bij sommige bloggers niet mogelijk om iets nieuws te posten.
Op één van de forums heb ik gelezen dat als je op je dashboard de taal verandert in ENGELS lukt het wel.
Bij deze!!

Dan maar een muziekje. Ik moest aan de muziek van Assia denken, omdat oudste kind met vriendin op dit moment in Zuid frankrijk zit. Gisteren een overnachting in Cassis en nu een paar dagen in st. Maxime. Ze genieten volop en vieren verjaardag van vriendin vanavond met avond stappen in st.Tropez. Het kan slechter dacht ik zo.

Ik heb van jongs af aan veel naar Franse muziek geluisterd en deze luisterde ik vaak in de auto richting het Zuiden.

xoxo Rarda

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat gezellig dat je langs kwam en bedankt voor je berichtje xoxo Rarda