zaterdag 2 juli 2011

start van de vakantie

Vrijdag is de grote vakantie voor ons van start gegaan. Zoals altijd worden in de ochtend de rapporten uitgedeeld aan de leerlingen en drinken wij daarna  koffie met de collega's en wat lekkers  .
Meestal nemen we ook afscheid van collega's en wordt het afgelopen jaar doorgenomen.
Bijna altijd als ik daarna naar huis ga ben ik aan de ene kant blij dat het vakantie is, maar tegelijkertijd voel ik me een beetje meewarig. Het bleek toen ik het erover had dat meer collega's daar last van hebben.
In de laatste week heb ik met nog drie andere collega's uit dezelfde sectie de traditie om te lunchen als afsluiting. We zijn 4 meiden varieerend in de leeftijd 28 t/m 56 jaar en we zoals vaak lachen we altijd veel, maar er is ook wel eens een traan. Dit jaar niet , want het gaat ons goed!!! Dus er werd gelachen en genoten met een glaasje prik en een heerlijke gerookte vis salade. Eerst genieten in de zon en op het laatst naar binnen rennen voor de regen. Lekker Hollands weertje.

Normaal als ik op die laatste vrijdag thuiskom komt er niets uit mijn handen, maar afgelopen vrijdag was dat anders, omdat ik de afgelopen weken extra gewerkt had vond ik het binnen ongezellig en rommelig binnen.
Dus een flinke emmer sop gepakt, bloemen uit de tuin geplukt en het opgeknapte glas en lood schoongemaakt en in het raamkozijn gezet. En puin geruimd!!

Goed begin van de vakantie!!!

hier het resultaat:







Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat gezellig dat je langs kwam en bedankt voor je berichtje xoxo Rarda