donderdag 7 juli 2011

schoonmama 80

Gisteren werd mijn schoonmoeder 80 jaar, dus wij zijn met dochters,schoondochter en kleindochter met haar gaan lunchen in de jachthaven van Dinteloord.
Het restaurant had een aardige verbouwing ondergaan en heeft een nieuwe eigenaar. Helaas hebben we niet buiten kunnen eten, omdat een bui dat verstoorde, maar met de serre deuren open en het uitzicht op het water hadden we toch een buiten gevoel.
We hebben voor de lunch genoten van de Favoriete champagne van schoonmama ( Moet Chandon) en genoten daarna van heerlijke salades.
Helaas was een mijn fototoestel vergeten!!!!
Na de lunch konden we op de loungebanken buiten genieten van de doorgebroken zon en eigen gebakken appeltaart die nog warm was.

hier de website van het restaurant. Ik moet erbij zeggen dat de site afbreuk doet aan de omgeving, het restaurant en het eten.
http://www.eetcafeoverstag.nl/

's Avonds hebben we gezellig met familie,vrienden en buren het vieren voortgezet in de tuin met heerlijke tapas van Roosmarijn die ik al eerder in mijn blogs heb genoemd.

Al met al een mooie dag om 80 te worden.
http://www.roos-marijn.nl/



de jachthaven



Op deze foto de nieuwe serre en loungeterras nog niet zichtbaar.



xoxo Rarda

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat gezellig dat je langs kwam en bedankt voor je berichtje xoxo Rarda