maandag 13 juni 2011

Pinksterweekend

Afgelopen weekend zijn wij 3 dagen in Middelburg geweest op de boot van schoonzus en zwager. Het weer werd afgewisseld met zon en een klein beetje regen en hebben daarom veel tijd doorgebracht in Middelburg.
Eén van de dingen die me gelijk opviel (misschien omdat ik dat zelf erg leuk vind) is dat elk huis zijn eigen naam heeft. Mooi met zwarte, of heel donker blauw of groene letters.
Nu ben ik al jaren fan van roomwit met zwarte letters, ruim voordat Riviera Maison daarmee erg bekend werd.
Ik zag het voor het eerst op de Emma Bridgewater serviezen, maar omdat ik die te prijzig vond/vind heb ik overal altijd serviesgoed in die stijl gekocht en meegenomen.

Het origineel


een impressie van de letters door de stad heen:








Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat gezellig dat je langs kwam en bedankt voor je berichtje xoxo Rarda