donderdag 23 juni 2011

Italie

Als kind gingen we al met de trein naar Italie. We vertrokken vanaf Den Haag en kwamen aan in Sestri Levante. Vorig jaar zijn we even terug geweest naar Sestri en het was er weer ,ook al was het 1 nachtje,  heerlijk. Lekker allemaal lekkers uit de zee gegeten met uitzicht op zee en s'ochtends na een ontbijt op het terras naar de markt waar ik natuurlijk weer een prachtige zwarte leren tas scoorde.
Ook al is Sestri een echte vakantieplaats het is echt Italiaans gebleven.

Sestri

We gaan de laatste 15 jaar minimaal 1x naar Italie en als we niet gaan probeer ik toch met een  alleen dochter,zus of vriendin te gaan, omdat ik elk jaar mijn dosis Italie nodig heb.
Al jaren gaan we naar een prettige agriturismo en genieten volop van het eten,het weer,het shoppen en de vrienden die we daar hebben leren kennen zowel Italianen als Nederlanders die er al heel lang wonen.
We eten en drinken met elkaar en bezoeken Sagra's.



Sagra

Deze zomer gaan we waarschijnlijk niet (dat zeiden we vorig jaar ook), omdat we veel te doen hebben in ons nieuwe huis, maar eerlijk is eerlijk hoe erg ik geniet van het huis een vleugje Italie zou fijn zijn. Zeker nu de laatste week is aangebroken gaat het kriebelen om de auto te pakken en met het dak eraf weg te rijden. En dan natuurlijk terug komen met olijfolie,worsten,strengen uien en knoflook en niet te vergeten espresso.

Ik droom even lekker verder en bekijk de foto's..............................



xoxo Rarda

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat gezellig dat je langs kwam en bedankt voor je berichtje xoxo Rarda