vrijdag 22 april 2011

50

Afgelopen woensdag werd ik 50 jaar!!!

's ochtends was mijn auto al feestelijk versierd.

Op school hadden de kinderen mij verrast met kadootjes en een versiert lokaal. De collega's hadden gekke foto's van mij op de roosterschermen gezet en ik kreeg traditioneel een SARAH.

Het weer was prachtig en  mijn 2 seringen bomen staan, net zoals 50 jaar geleden, in bloei.

Ik had gedacht vrijdag mijn verjaardag in de tuin te vieren, maar dat liep even anders. We zouden 's avonds met z'n vijven op Katendrecht gaan eten (zie vorige blog) . Voordat we we naar het restaurant zouden gaan moesten we nog even langs schoonouders om onze dochter op te halen. In de tuin stonden al mijn geliefden!!! Surprise surprise

Ik werd met de groep mee genomen naar een restaurant waar we al jaren komen en waar we heerlijk tapas eten als voor/hoofd en na gerecht. http://www.roos-marijn.nl/


Wat een kado's heb ik gekregen. Foto's volgen nog.

Een dag met een gouden randje en om nooit te vergeten.

Een hele goeie vrijdag wens ik jullie allemaal xoxo

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat gezellig dat je langs kwam en bedankt voor je berichtje xoxo Rarda