zaterdag 12 februari 2011

Gisteravond een gezellige avond met vrienden gehad. Ik moet een beetje creatief zijn in de keuken, want in deze keuken kook ik op een piepklein inductie plaatje en heb een kleine oven/magnetron. Ik mis mijn Boretti vreselijk!! We gaan hem snel instaleren in deze keuken, maar dat betekent natuurlijk ook weer een "kleine"verbouwing.

Toch hebben we lekker gegeten met als antipasti de oude vertrouwde serranoham van stal gehaald. Samen met meloen, knoflook olijven en vers brood en pesto.
Daarna een tomaten salade met mozzarella, met verse paste met tomaten,rucola en spekjes.

Bij de espresso alleen maar chocokoffieboontjes, omdat we voldaan waren.

Buiten mijn Boretti moet ik ook mijn afwasmachine missen, het leuke ervan is dat ik tot ver over twaalven met dochter de afwas hebben gedaan, terwijl de hond uit gelaten werd. Was eigenlijk best wel weer gezellig.

Bloemen staan in het water. Heerlijk

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat gezellig dat je langs kwam en bedankt voor je berichtje xoxo Rarda