vrijdag 8 juli 2011

energie even op 0

Vanmorgen was ik op tijd wakker zoals altijd en had zin om een rondje hard te lopen. Manlief lag nog op één oor en wilde ,hoe suf ook, toch mee.Het ging voor geen meter en ik kon dus niet genieten van alles wat ik juist in een zomerochtend zo mooi vind. Het was zwoegen!!!

Na douche en ontbijt zijn we richting Dordrecht gegaan voor de markt waar we lekkere verse spullen kochten..

Zelfs het lopen door deze mooie stad kostte me ongelofelijk veel moeite en daarom zijn we naar huis gegaan waar ik mezelf voor de tv gezet heb om naar de Tour de France te kijken.

Dit was mijn eerste echte niet geplande luie dag. Ik denk dat mijn lijf even op de rem trapte om duidelijk te maken dat ik vakantie heb!!!

Fijn weekend allemaal xoxo Rarda

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat gezellig dat je langs kwam en bedankt voor je berichtje xoxo Rarda