zaterdag 23 juli 2011

eerste foto's van de gang

Het gaat erg langzaam, omdat we steeds bezig zijn in de tuin, maar beetje bij beetje verandert er toch wat in de gang.
De vloer heb ik wit geverfd en de meterkast wit en de deur met zwarte schoolbordverf geverfd. De vloer heb ik voor het  doorschijnende en matte effect met witte grondverf geverfd en er een laag matte parketlak over gedaan. Ik had natuurlijk kalkverf voor kunnen gebruiken, maar dit is een goedkoop alternatief met het gewenste effect.
Ik had al wat ervaring met de grondverf op waterbasis, want ik had de bearchairs in de tuin er mee geverfd en was erg tevreden over het resultaat.

Hieronder al wat foto's van het hoekje onder de trap.







xoxo Rarda

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat gezellig dat je langs kwam en bedankt voor je berichtje xoxo Rarda