vrijdag 6 mei 2011

In the garden

De afgelopen week heb ik me rot gewerkt in de tuin. Helaas kan je in deze tuin steeds maar een paar vierkante meter aanpakken.
De overgeplante buxussen zijn aangeslagen en ik heb een stijve rug van het snoeien. Gelukkig heb ik een pomp bij de sloot om de tuin te besproeien, want het is allemaal kurkdroog en de graszoden snakken naar water. Gisteren een sproeier gekocht die ik in de tuin kan prikken. Wat een tijd scheelt dat zeg. Ik kan nu de pomp aansluiten op de sproeier en gewoon verder gaan met andere dingen.

De stoelen bij de vijver heb ik een nieuw verfje gegeven en ik heb er houten tuintegels ondergelegd en die kregen ook een witte waas.

hieronder het resultaat






2 opmerkingen:

  1. Hoi Rada ,
    net heb ik je blog gevonden . Wat een heerlijke vijver heb je , ik hou van je fotos .
    Groetjes Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Christine,bedankt voor je leuke reactie.

    groetjes,

    Rarda

    BeantwoordenVerwijderen

Wat gezellig dat je langs kwam en bedankt voor je berichtje xoxo Rarda